jeudi 23 février 2012

Rara

Weet je wat dit is?

Een stapeltje afgewerkt verbeterwerk. Hoera!
Nu nog wat "elektronische-leerlingvolgsysteem-aanvullen", de lessen van één week voorbereiden, twee toetsen en een taak opstellen, daarna verbeteren en punten ingeven en... mijn schooljaar zit erop!
Dan in laatste rechte lijn adressenlijst afwerken, en geboortekaartjes en doopsuiker, kolf gebruiksklaar maken (je weet maar nooit), alle draagmandtoebehoren wassen, klaarleggen, idem voor de kleedjes, oeps, nog wat body'tjes moeten gaan bijkopen zie ik, en dan... zijn we er klaar voor! Maar hé, dochterlief (die we bijna "de oudste" kunnen gaan noemen, oh my god!) diende zich aan op 37 weken en één dag, en ik nader de 35 weken...

En o jee, dat laatste had ik beter niet geschreven. Ik voel me opeens niet zó goed op voorhand "klaar"....

2 commentaires:

  1. komt wel goed, elke dag iets.
    hier week 37 en ik heb nog een even lange to do lijst geloof ik (zie blog)
    x

    RépondreSupprimer
  2. Oui, je comprends très bien. Dur-dur ce slawe schlucht.
    Grosse wlide glach. Gene

    RépondreSupprimer